باشگاه رئال مادرید

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بازیکن فرانسوی در این فصل تلاش کرد تا در  تیم منچستر یونایتد عملکرد مناسبی را برای تأیید انتقاد از ثبت رکورد باشگاه انجام دهد.


پوگبا از منچستر یونایتد برای خطوط دو نفره لیگ برتر خارج شد، چرا که شیاطین سرخ به پیروزی 2-2 مقابل آرسنال در برابر پیروزی 4-0 در برابر فولام دست یافتند.


این تیم 25 ساله به تیم منچستر یونایتد برای چلسی در لیگ قهرمانان در والنسیا در روز چهارشنبه شب بازگشت اما شیاطین سرخ 2-1 را به سمت لالیگا از دست دادند.

ستاره سابق شیاطین سرخ، کانچلسکیس معتقد است که پوگبا فاتح جام جهانی می تواندا تابستان امسال به رئال مادرید قهرمان دوره پیشین لیگ قهرمانان اروپا برود.


کانچلسکیس گفت: "من فکر می کنم پل پوگبا در تابستان امسال به دنبال حرکتی به رئال مادرید خواهد بود."


"من فکر نمی کنم سبک بازی او برای لیگ برتر مناسب است و ما درخشش او در لیگ ایتالیا یا اسپانیا را خواهیم دید.


"او ممکن است سبک بازی بارسلونا را نداشته باشد، اما او برای رئال مادرید مناسب است. او قادر خواهد بود به راحتی در زمینه خود را برای آنها بیان کند.

  • رئال مادرید
  • ۰
  • ۰

ایسکو در اینجا بوده است. هافبک رئال مادرید که قبلا توسط هواداران خود در سانتیاگو برنابئو به سر می برد، پیش از این در روز چهارشنبه غایب بود اما هافبک 26 ساله بار دیگر به سمت اسپانیا سوق پیدا می کند.


برای یکی از فوتبالیست های با استعداد ترین جهان، این یک موقعیت عجیب و غریب است. با این حال هنوز هیچ چیز جدیدی نیز وجود ندارد: ایسکو در فصل اول خود در صورت عدم شروع کارلو آنچلوتی، پس از آن دوباره تحت هدایت زین الدین زیدان ناامید شد و در حال حاضر، با سانتیاگو سولاری تکرار شده است.


طرفداران باشگاه های دیگر می خواهند او را در یک ضربان قلب و او مطمئنا شروع به تقریبا برای هر باشگاه در جهان است. اگر او در دسترس خواهد بود، یک خط طولانی از تیم های برتر علاقه مند به امضای خود خواهد بود. شاید حتی بارسلونا و منچستر سیتی. پس چرا او همچنان در زندگی رئال مادرید زندگی می کند؟


ورود خولان لوپتگی در تابستان به نظر می رسید اخبار خوبی برای ایسکو بود. هافبک مدافع جزیره اسپانیا در باسک بود و بار دیگر در 52 سالگی به مربی رئال مادرید تبدیل شد.


با این حال، از زمان خروج او، همه چیز از بد به بدتر رفته است. ایسکو در 22 اکتبر گفت: "اگر شما لوپتگی را ببرید، باید همه ما را ببرید." هفته ای بعد، مربی از بین رفت و این هافبک بدتر از هر بازیکن دیگری آسیب دیده بود.

  • رئال مادرید
  • ۰
  • ۰

رئال مادرید هنوز نمی تواند جهان را تحت سلطه سانتیاگو سولاری قرار دهد.


مربی آرژانتینی پس از سلطه کوتاهی خوان لوپتگی به ارمغان آورد و او برخی از برندهای بسیار مورد نیاز را برداشت.


سولاری در واقع تنها یکی از بازی هایش را از دست داد، که در اواخر نوامبر یک شکست 3-0 در برابر ایبار بود.


با این وجود، لوس بلانکوس به سادگی نیروی سرگرم کننده ای که تحت هدایت زیدان بود، نگاه نکرد و هنوز هم در پشت عقب نگاه می کند.


در صبح روز یکشنبه پیروزی 1-0 در هوساکا، تیم سولاری فوق العاده خوش شانس بود که به سه امتیاز رسید.


تیم تازه رسیده به لالیگا شانس های زیادی برای جبران گل دقیقه هشتم گارت بیل داشت.


اما آنها نمیتوانستند آن را پیدا کنند، اما دنی کارواجال با ضربه زدن از خط دیر انجام داد.


سرجیو راموس از یکی از بهترین بازی هایش در فصل را انجام داد، اما کورتوئیس بود که سرمقاله ها را در رسانه های اسپانیایی به خود اختصاص داد.


مارکا در رئال مادرید به سادگی نمیتوانست عملکردش را به دست آورد و تجزیه و تحلیل خود را از ستاره بلژیکی پس از شروع متزلزلش به فصل گفت.

  • رئال مادرید
  • ۰
  • ۰

هافبک "رئال مادرید" در روز جمعه به تمرینات خود ادامه می دهد او همچنان از مچ پا عبور مصدوم است که در حدود یک ماه طول کشیده است.


 کاسمیرو درجریان بازی با سلتا در لالیگا که رئال 4-2 به پیروزی رسید مصدوم شد به نظر میرسد در بازیهای نهایی رئال مادرید دز سال جاری، از جمله مسابقات جام جهانی باشگاه فبفا، که قرار است 12 تا 22 دسامبر برگزار شود، در امارات متحده عربی، شرکت کند.


در همین حال، ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی، در ریکاوری باشگاه ادامه داد که از آسیب زانو راست او در بازی 11 نوامبر حمایت کند.


مربی تیم سانتیاگو سولاری در حال آماده شدن برای بازی یکشنبه لالیگا مقابل هوئسکا است و پس از رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت های ملی 6-1، در مرحله دوم جام حذفی اسپانیا قرار گرفت.


در بازی پنج شنبه، مهاجم اسپانیایی ماریانو به دلیل مصدومیت در دقایق پایانی مجبور به ترک زمین شد.


ماریانو در داخل  مادرید کار می کرد، مانند تونی کروز، هافبک آلمانی و سرجیو رگولان، هر دو بازیکن بازی پنج شنبه را از دست دادند.

  • رئال مادرید
  • ۰
  • ۰

سانتیاگو سولاری از گفت و گو در مورد رابطه خود با بازیکن رئال مادرید ایسکو، در بین گزارش های بین دو تیم، اختلاف نظر داشته است.


ایسکو هنوز برای شروع یک بازی از زمانی که سولاری به عنوان مربی سرمربی موفق در ماه اکتبر شد، و اینترمیلان اسپانیا برای پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا در روزهای 2 و 3 روزه از تیم خارج شد.


اوضاع باعث شده است که تعداد زیادی از باشگاه ها با خدمات او، از جمله چلسی، آرسنال، آث میلان و حتی بارسلونا همراه با انتقال وی به منچستر سیتی پیوند خورده باشد.


سولاری اصرار داشت که تصمیم او برای بازی ندادن ایسکو تاکتیکی بود و تصمیم گرفت تا هر موضوعی را که پیش از بازی شنبه در برابر والنسیا است، رها کند.


او گفت: "صادقانه، من فکر می کنم در اینجا هیچ چیز برای گفتن وجود ندارد".


"من روز دیگر صحبت کردم. این ها چیزهایی هستند که اتفاق می افتد، آنها تصمیماتی هستند که باید انجام شود. اینهاست.


"من نمی توانم همیشه در اینجا با شما بچه ها حدس بزنم.


"24 حرفه ای در اینجا وجود دارند، همه آنها به سختی کار می کنند و ما مجبوریم تصمیم بگیریم. چیزی برای گفتن وجود ندارد."


سولاری افزود: "من هر کاری را که من می بینم بهتر است برای هر یک از بازیکنان. هر یک از بازیکنان مهم است. ما همه رئال مادرید هستیم."


یکی از هافبک هایی که به نظر سولاری سر زده است، مارکوس یورنته است که در آغاز ترکیب برای نخستین بار از لیگ قهرمانان اروپا در برابر مبارزه علیه رم نام برد.


او گفت: "او در یک عملکرد بسیار عالی قرار داده است."


"او بازی نکرد، او ریتم رقابتی نداشت و از او بسیار حرف می زد تا به یک بازی در این بازی بپردازد و بازی کند.


"این نشان می دهد که چگونه کار می کند. او حرفه ای عالی است و امیدوارم او در این مسیر باقی بماند و کار حرفه ای طولانی را تضمین خواهد کرد."

  • رئال مادرید
  • ۰
  • ۰

نحوه رفتن به خانه قهرمان اروپا نشان می دهد که قرار نیست تا پایان فصل 2018/19 مثبت باشد، مگر اینکه اقدامات شدیدی برای بهبود انجام شود.

رئال مادرید در بدترین لالیگا سانتاندر خود در دهه گذشته شروع به کار کرده و تا کنون 5 بار بازنده شده است و تاکنون تنها در شش بازی به پیروزی رسیده است.

در نتیجه یک بازی وحشتناک که نشان داد مبارزات رئال مادرید با پیروزی در جام سوپرجام یوفا به رقبای اتلتیکو مادرید، خوان لوپتگی از سوی سفیدپوشان اخراج شد، سانتیاگو سولاری به عنوان جانشین وی برگزیده شد.


مدیر جدید با چهار برد در چهار بازی فوق العاده و با کار دائمی پاداش داد. با این حال، در اولین سفر خود به عنوان اولین تیم تیم، رئال مادرید سانتی سولاری شکست 3-0 شکست خورده است.


نتایج و مدیر تنها یک درصد از مشکلات واقعی رئال مادرید بود که به چندین تصمیم دیگر هیئت مدیره و مخصوصا فلورنتینو پرز نیز مربوط می شود.


مهمترین بازیکنی که این باشگاه را ترک کرد، کریستیانو رونالدو، گلزن برتر گلزنی باشگاه و گارانتی بالغ بر 50 گل در هر فصل بود. سفیدپوشان تلاش خود را برای امضای جایگزینی برای او انجام نداده و به بازیکنان متکی است که در حال حاضر ثابت ناپذیرند.

  • رئال مادرید
  • ۰
  • ۰

هواداران رئال مادرید در پی شکست شنبه شب به ایبار، به رئیس رئال مادرید، فلورنتینو پرز، درباره مورینیو هشدار دادند.

سانتیاگو سولاری اولین بازی خود را به عنوان یک مربی دائم برای برای رئال مادرید با از دست دادن نتیجه خجالت آور 3-0 مقابل ایبار در ورزشگاه شهرداری ایپوروا شروع کرد

تیگو کوروتیس، گرت بیل، سرجیو راموس تونی کرووس، کریم بنزما و لوکا مودریچ حمله ها را آغاز کردند اما موفق به گلزنی نشدند تا اینکه طرفدار رئال مادرید در این بازی بنر مورینیو زود برگرد را به دست گرفت، در حالی که یکی دیگر از طرفداران را می توان دید که دارای یک بنر جداگانه است.

رئال مادرید در حال حاضر در ششم جدول و شش امتیاز پشت سر  رهبران لالیگا و رقیبش بارسلونا با Solari که جایگزین Lopetegui قرار داده شده است که در ماه اکتبر پس از چهار ماه مسئولیت برکنار شد آورده شده است .

مورینیو سه فصل را در برنابئو به عنوان یک عنوان لالیگا و یک کوپا دل ری به ثمر رساند اما مربی پرتغالی تیم منچستر یونایتد با تساوی مقابل کریستال پالاس در روز شنبه در اولدترافورد به عنوان شیاطین سرخ در حال حاضر در هفتم جدول و 14 امتیاز در لیگ برتر پشت سر منچستر سیتی است.

  • رئال مادرید