باشگاه رئال مادرید

  • ۰
  • ۰

ایسکو در اینجا بوده است. هافبک رئال مادرید که قبلا توسط هواداران خود در سانتیاگو برنابئو به سر می برد، پیش از این در روز چهارشنبه غایب بود اما هافبک 26 ساله بار دیگر به سمت اسپانیا سوق پیدا می کند.


برای یکی از فوتبالیست های با استعداد ترین جهان، این یک موقعیت عجیب و غریب است. با این حال هنوز هیچ چیز جدیدی نیز وجود ندارد: ایسکو در فصل اول خود در صورت عدم شروع کارلو آنچلوتی، پس از آن دوباره تحت هدایت زین الدین زیدان ناامید شد و در حال حاضر، با سانتیاگو سولاری تکرار شده است.


طرفداران باشگاه های دیگر می خواهند او را در یک ضربان قلب و او مطمئنا شروع به تقریبا برای هر باشگاه در جهان است. اگر او در دسترس خواهد بود، یک خط طولانی از تیم های برتر علاقه مند به امضای خود خواهد بود. شاید حتی بارسلونا و منچستر سیتی. پس چرا او همچنان در زندگی رئال مادرید زندگی می کند؟


ورود خولان لوپتگی در تابستان به نظر می رسید اخبار خوبی برای ایسکو بود. هافبک مدافع جزیره اسپانیا در باسک بود و بار دیگر در 52 سالگی به مربی رئال مادرید تبدیل شد.


با این حال، از زمان خروج او، همه چیز از بد به بدتر رفته است. ایسکو در 22 اکتبر گفت: "اگر شما لوپتگی را ببرید، باید همه ما را ببرید." هفته ای بعد، مربی از بین رفت و این هافبک بدتر از هر بازیکن دیگری آسیب دیده بود.

  • ۹۷/۰۹/۲۴
  • رئال مادرید

نظرات (۱)

با ارزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی